مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-05سياسي

برای تغییر در صنعت و اقتصاد کشور باید از دانشگاه شروع کنیم


رییس دفتر رییس جمهور روز پنج شنبه در هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه فردوسی مشهد از بخش های مختلف این دانشگاه از جمله پژوهشکده فناوری زیستی و پژوهشکده هوا خورشید این دانشگاه بازدید و تاکید کرد: - اگر بخواهیم اقتصاد و صنعت کشور تغییر یابد راهی جز این نداریم که از دانشگاه شروع کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی خاطرنشان کرد: دنیای امروز به صورت عجیبی در حال تغییر است و این تغییر بر اساس علم و تکنولوژی است.

اگر در گذشته در کشورهای مختلف پول و توان نظامی اعتبار و قدرت به شمار می رفت، در دنیای امروز علم و تکنولوژی است که می تواند قدرت و ثروت بیافریند.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه خوشبختانه امروز دانشگاه های ما از آموزش محور و پژوهش محور به مهارت محور تبدیل شده اند، گفت: دانشگاه ها امروز به دنبال کارآفرینی بوده و فناورمحور هستند و من امروز در بازدید از پژوهشکده های این دانشگاه بسیار خوشحال شدم از اینکه آنچه اینجا تولید می شود از طراحی تا ساخت همه داخلی است.

واعظی در رابطه با تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه، خاطرنشان کرد: با تاکیدات رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری و سیاست های اعمال شده در وزارت علوم تأکید بر تقویت تولید داخلی است و سیاست کشور امروز بر مبنای تقویت تولید داخلی است و خوشبختانه این فرهنگ در وزارتخانه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تغییر در صنعت و اقتصاد کشور باید از دانشگاه شروع کنیم

برای تغییر در صنعت و اقتصاد کشور باید از دانشگاه شروع کنیم