مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 06:352019-12-05سياسي

قوانین موجود با شرایط جنگ اقتصادی تطبیق ندارد


متاسفانه برخی مواقع مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع استان ها جدی گرفته نمی شود و پیشنهاد می دهم که اصلاح این ضوابط از سوی روسای سه قوه انجام شود.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: متاسفانه برخی مواقع مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع استان ها جدی گرفته نمی شود و پیشنهاد می دهم که اصلاح این ضوابط از سوی روسای سه قوه انجام شود.

عباس رضایی صبح امروز پنجشنبه در جریان دیدار رییس قوه قضاییه با فعالان اقتصادی، کارآفرینان و صنعتگران استان اصفهان، ضمن خوش آمدگویی به رییس قوه قضاییه و همراهان ایشان در جمع صنعتگران و فعالان اقتصادی، اظهار کرد: یقین دارم سخنان، راهنمایی ها، ارشادات و بیانات شما در جمع فعالان اقتصادی راهگشا خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با 8600 واحد صنعتی و صنایع معدنی 11 درصد از صنعت کشور را تشکیل می دهد و بیش از 26 هزار میلیارد تومان سرمایه موجب اشتغال 261 هزار نفر شده است که 11درصد از جمعیت فعال اجتماعی بخش صنعتی را تشکیل می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار اصفهان با اشاره به اینکه 10 محصول عمده استان شامل فولاد، دستگاه های ماشینی سیمان، سنگ نسوزها، قطعات خودرو و لوازم خانگی است، افزود: 68 درصد تولید فولاد کشور و بیش از 26 درصد تولید فرآورده های نفتی کشور در استان اصفهان است، همچنین اصفهان از دیرباز پایتخت نساجی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین موجود با شرایط جنگ اقتصادی تطبیق ندارد

قوانین موجود با شرایط جنگ اقتصادی تطبیق ندارد