مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 06:152019-12-05سياسي

ایجاد 170 هزار شغل توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با همت مدیران کمیته امداد و حمایت استانداران، فرمانداران و کارآفرینان امیدواریم در سال جاری 170 هزار شغل برای مدجویان تحت پوشش کمیته امداد ایجاد کنیم.

- ایسنا/قزوین رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با همت مدیران کمیته امداد و حمایت استانداران، فرمانداران و کارآفرینان امیدواریم در سال جاری 170 هزار شغل برای مدجویان تحت پوشش کمیته امداد ایجاد کنیم.

سید مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره )، در بازدید از یک واحد صنعتی در استان قزوین که برای 40 نفر از مددجویان کمیته امداد اشتغال ایجاد کرده است، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: فلسفه حضور من در این شرکت همکاری خوب این واحد صنعتی و ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد است.

وی افزود: یکی از سیاست های قطعی کمیته امداد کمک گرفتن از کارآفرینانی است که انگیزه دارند، در این واحد صنعتی نیز 250 اشتغال ایجاد شده است که 40 اشتغال آن مختص مددجویان کمیته امداد است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: در جهت توسعه این مجموعه عظیم و همکاری مدیریت عالی استان قرار است برای سال آینده تعداد بالایی اشتغال ایجاد شود که 50 اشتغال مختص مددجویان ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 170 هزار شغل توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)

ایجاد 170 هزار شغل توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)