مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 05:452019-12-05اقتصادي

10 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 36 میلیارد تومان در حال اجرا است


10 پروژه فعال آب و فاضلاب با اعتباری حدود 36 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی استانی و منابع داخلی شرکت در حال انجام است.

- سنندج - مدیر امور آبفا مریوان گفت: 10 پروژه فعال آب و فاضلاب با اعتباری حدود 36 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی استانی و منابع داخلی شرکت در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، جهاندار محمدی با بیان این مطلب به اصلاح شبکه آب و فاضلاب تپه موسک و کمربندی یک شهر مریوان اشاره کرد و اظهار داشت: برای این مهم نزدیک به سه میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که هم راستا با پروژه های ستاد بازآفرینی شهری در مناطق محروم شهر مریوان تعریف و اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای کانال بتنی مرکب آب های سطحی و فاضلاب محله استادیوم با اعتباری معادل سه میلیارد و 600 میلیون تومان در مراحل پایانی است، افزود: با اصلاح شبکه توزیع و آبرسانی تپه موسک به متراژ هشت کیلومتر، شبکه اصلی و فرعی اصلاح و 920 فقره انشعاب خانگی و تجاری استانداردسازی می شوند و فاضلاب قدیمی موسک و تپه موسک به طول 4,5 کیلومتر اصلاح می شود و با بهره برداری از خط انتقال در دست احداث رودخانه نیز، فاضلاب روباز منطقه به طول 1,5 کیلومتر حذف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 36 میلیارد تومان در حال اجرا است

10 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 36 میلیارد تومان در حال اجرا است