مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 00:302019-12-04اقتصادي

استفاده از توان بسیج در پایش و نظارت بازار


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: طرح همیاری با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با استفاده از توان بسیج در پایش و نظارت بازار و قیمت ها در کرمان اجرا می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی حسینی نژاد در نشست هماهنگی اجرای طرح همیاری بسیج با بازرسان سازمان صمت در پایش و بازرسی بازار در کرمان که با حضور سردار مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه صنعتی در استان در حال انجام است، اظهار داشت: با تولید ده میلیون تن شمش فولاد در کرمان و تکمیل زنجیره آن در استان، کرمان به سمت صنعتی شدن پیش می رود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه عرضه و تقاضا همیشه بازار را مدیریت کرده است و از سوی دیگر افزایش قیمت طلا، ارز و بنزین همیشه تاثیر مستقیمی بر بازارداشته است، گفت: افزایش قیمت بنزین در قیمت 10 صد کالاها تاثیر مستقیم و 90 درصد کالاها تاثیر مستقیمی ندارد.

وی با اشاره به وجود 80 هزار واحد تولیدی و صنفی در کرمان بیان کرد: صنوف ما انسان های زحمت کشی هستند که همیشه پای نظام بودند، در این میان تنها 5 درصد افراد سودجویی وجود دارند که به گرانی ها در بازار دامن زده و از شرایط ایجاد شده سوءاستفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توان بسیج در پایش و نظارت بازار

استفاده از توان بسیج در پایش و نظارت بازار