مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 21:252019-12-04بين الملل

عقده گشایی صهیونیست ها علیه دیپلمات های مالزیایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته مانع ورود گروهی از دیپلمات های مالزیایی به سرزمین های اشغالی شد.

- وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از فرط عصبانیت بابت سخنان ضد صهیونیستی نخست وزیر مالزی، اخیرا مانع ورود دیپلمات های این کشور به سرزمین های اشغالی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته مانع ورود گروهی از دیپلمات های مالزیایی به سرزمین های اشغالی شد.

به نوشته وبگاه العربی دیپلمات های مالزی قصد داشتند با ورود به سرزمین های اشغالی، وارد کرانه باختری شوند، اما مقام های وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مانع ورود این دیپلمات ها شده و دلیل آن را نیز سخنان ضد اسراییلی ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی عنوان کردند.

رژیم صهیونیستی اوضاع امنیتی کرانه باختری را در کنترل خود دارد و به دقت هرگونه تردد به این منطقه را رصد می کند.

مالزی نیز کشوری مسلمان است که روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ندارد و از دیرباز از منتقدان رژیم اسراییل به خاطر اقدامات جنایتکارانه علیه فلسطینیان بوده است.

به نوشته العربی، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، ماهاتیر محمد را یک افراطگرای ضد اسراییلی خواند که اخیرا مانع از شرکت گروهی از ورزشکاران اسراییلی در یک مسابقه ورزشی شد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقده گشایی صهیونیست ها علیه دیپلمات های مالزیایی

عقده گشایی صهیونیست ها علیه دیپلمات های مالزیایی