مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 18:552019-12-04اقتصادي

تصمیم گیری درباره یک بنگاه اقتصادی از بیکاری 550 کارگر جلوگیری کرد


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پرونده یک شرکت بزرگ تولید سیمان با اشتغال بیش از 550 نفر کارگر مطرح و با دعوت از مسؤولان و نمایندگان دو شرکت برق و گاز، بدهی های معوقه به این شرکت ها مورد بررسی و توافق قرار گرفت و با اخذ استمهال در پرداخت، اتخاذ تصمیم و رفع مشکل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، محمدرضا حبیبی  در جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان در محل اتاق بازرگانی اظهار داشت: ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولید در استان ها تشکیل می شود و در استان اصفهان نیز تا کنون با تشکیل جلسات مستمر تصمیمات و اقدامات مهمی در راستای تحقق اهداف آن و نیز کمک و حمایت همه جانبه از بنگاه ها و شرکت های بزرگ اقتصادی در معرض خطر و ورشکستگی اتخاذ شده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: در این نشست پرونده یک شرکت بزرگ تولید سیمان با اشتغال بیش از 550 نفر کارگر مطرح و با دعوت از مسؤولان و نمایندگان دو شرکت برق و گاز، بدهی های معوقه به این شرکت ها مورد بررسی و توافق قرار گرفت و با اخذ استمهال در پرداخت، اتخاذ تصمیم و رفع مشکل شد.

وی رهمچنین خاطرنشان ساخت: تصمیماتی نیز در جهت کمک به احداث یک مجموعه بزرگ ورزشی توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری یک صد میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری درباره یک بنگاه اقتصادی از بیکاری 550 کارگر جلوگیری کرد

تصمیم گیری درباره یک بنگاه اقتصادی از بیکاری 550 کارگر جلوگیری کرد