مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 17:402019-12-04سياسي

اسحاق جهانگیری: تهران محدودیتی برای توسعه مناسبات خود با بیشکک ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری عصر امروز(چهارشنبه) در دیدار همزمان با وزیر حمل و نقل و راه و وزیر اقتصاد قرقیزستان، - معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه ایران هیچ محدودیتی برای توسعه مناسبات خود با جمهوری قرقیزستان ندارد، گفت: دو کشور از ظرفیت های گسترده ای برای همکاری برخوردار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری عصر امروز(چهارشنبه) در دیدار همزمان با وزیر حمل و نقل و راه و وزیر اقتصاد قرقیزستان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان اظهار امیدواری کرد، توافقات صورت گرفته در این کمیسیون به رفع موانع پیش روی همکاری های دو کشور و تدوین نقشه راهی برای توسعه مناسبات تهران و بیشکک منجر شود.

معاون اول رییس جمهور افزود: خوشبختانه اسناد حقوقی مورد نیاز برای گسترش روابط و توسعه همکاری های ایران و قرقیزستان تدوین و تصویب شده و بسترهای لازم برای توسعه روابط دوجانبه و منطقه ای بخصوص در چارچوب توافقنامه اتحادیه اقتصادی اوراسیا فراهم شده است.

جهانگیری با اشاره به توافقات انجام شده از سوی وزرای راه دو کشور برای برقراری پرواز مستقیم تهران- بیشکک در آینده نزدیک، تصریح کرد: این موضوع می تواند نقش مهمی در تسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسحاق جهانگیری: تهران محدودیتی برای توسعه مناسبات خود با بیشکک ندارد

اسحاق جهانگیری: تهران محدودیتی برای توسعه مناسبات خود با بیشکک ندارد