مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-04اقتصادي

بانک رفاه حامی هشتمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی شد


در راستای حمایت از تولید درون زا و بخش تعاون کشور، بانک رفاه حامی هشتمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر ستاری معاون علمی فناوری رییس جمهور در این جشنواره که با رویکرد شفافیت و نوآوری در بخش تعاونی و با حضور مقامات ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک رفاه کارگران، سازمان های دولتی، اتحادیه ها و شرکت های تعاونی، 12 آذر ماه سالجاری در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد، اظهار داشت: مدل های بومی کسب و کار برآمده از دانش و تجربه متخصصان بومی از پایداری و ماندگاری برخوردار هستند.

معاون علمی فناوری رییس جمهور گفت: طرح های نوآورانه باعث تسریع رشد واحدهای صنعتی و تولیدی شده است و بسیاری از بنگاه های بزرگ به نقش مهم نوآوری و خلاقیت پی برده اند.

وی خاطرنشان ساخت: از مهم ترین ویژگی های مدل تعاون، بومی بودن آن است و هر مدل بومی قابلیت رشد و اثرگذاری اقتصادی و اجتماعی دارد.

ستاری ارزش افزوده تولیدات نوآورانه را بسیار بالاتر از برخی روش های سنتی تولیدی مطرح کرد و گفت: تولید محصولات مبتنی بر فناوری به واسطه بهره گیری از روش های نوین از حوزه های اشتغال آفرین و ارزش آفرین است که ورود تعاون گران به این حوزه می تواند منشأ اثرات مثبت اقتصادی و اجتماعی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک رفاه حامی هشتمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی شد

بانک رفاه حامی هشتمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی شد