مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-04فرهنگي

برگزاری بزرگداشت جمال زیانی شیرازشناس فقید در هفته پژوهش


سرپرست گردشگری و امور زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: با توجه به نقش جمال زیانی، نویسنده و محقق فرهنگ عامه در ارائه پژوهش های کاربردی درباره شیراز، - بزرگداشت وی همزمان با هفته پژوهش در تاریخ 23 آذرماه در سالن همایش های شهر برگزار خواهد شد.

علی نیری، چهارشنبه 13 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرکز شیرازشناسی از نهادهایی است که برای معرفی هویت شیراز تلاش می کند، گفت: در این راستا طی چندین سال دوره های شیرازشناسی، نشست های تخصصی، تورهای کم شناخته، میراث ناملموس شیراز و ثروت های پنهان شهر را در حوزه ادبیات، تئاتر، موسیقی و حتی شهرسازی و معماری برگزار کرده است.

وی با اشاره به نقش شایان توجه مرحوم جمال زیانی در فعالیت های یاد شده از وی با عنوان شیرازشناسی یاد کرد که این شهر را به علاقه مندانش معرفی کرد.

سرپرست گردشگری و امور زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: مرحوم زیانی در طول هفته دستکم چهار روز را صرف برگزاری کارگاه های مختلف در مرکز شیراز شناسی می کرد که با استقبال عموم مردم همراه می شد.

نیری اضافه کرد: از این نویسنده، شیراز شناس و پژوهشگر فرهنگ عامه که در شهریور ماه جاری در سن 84سالگی در حالی که در حال مطالعه بود، دنیا را وداع گفت، 10 کتاب در زمینه شیرازشناسی باقی مانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگداشت جمال زیانی شیرازشناس فقید در هفته پژوهش

برگزاری بزرگداشت جمال زیانی شیرازشناس فقید در هفته پژوهش