مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-04اجتماعي

تجاری سازی فضاهای آموزشی راهبردی برای مدیریت بهینه نظام تعلیم و تربیت


تجاری سازی فضاهای آموزشی اقدامی کلیدی در رفع چالش های آموزش و پرورش و راهبردی برای مدیریت بهینه نظام تعلیم و تربیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از پروژه مهر مدارس در سال 98و وضعیت مصوبات جلسات شش ماهه اول امسال این شورا در خصوصبرنامه های هفته شوراهای آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست مصوب شد تا میزان مشارکت دستگاه ها با محوریت فرمانداری های شهرستانها در امر بازگشایی مدارس ارزیابی و در جلسه آینده ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این نشست در خصوص مصوبات این شورا در در شش ماهه اول امسال گفت: در این خصوص وضعیت خوبی داریم و حدود 80 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش استان اجرایی شده و بخشی از مصوبات نیز در حال اجراست و بخشی هم که تاکنون اجرا نشده مقرر شد رفع موانع شود و به نتیجه برسد.

استاندار مرکزی در این نشست گفت: لازم است یک ارزیابی از عملکرد شهرستانها در ارتباط با پروژه مهر انجام شود و ساز و کارهای اجرایی این بخش به شورای آموزش و پرورش ارائه شود.

آقازاده همچنین تجاری سازی فضاهای آموزشی را اقدامی کلیدی در رفع چالش های آموزش و پرورش و راهبردی برای مدیریت بهینه نظام تعلیم و تربیت در استان دانست و مجوز تجاری سازی برای 12 هزار متر مربع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی فضاهای آموزشی راهبردی برای مدیریت بهینه نظام تعلیم و تربیت

تجاری سازی فضاهای آموزشی راهبردی برای مدیریت بهینه نظام تعلیم و تربیت