مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-04اقتصادي

اولویت احداث بوستان و راه اندازی بازار میوه و تره بار در مناطق فاقد بوستان و بازار


معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر اولویت احداث بوستان و راه اندازی بازار میوه و تره بار در مناطق فاقد بوستان و بازار تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس مجتبی یزدانی در سیزدهمین جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق22 گانه شهر تهران گفت: همه مناطق باید با همکاری یکدیگر از هم اکنون نسبت به برنامه ریزی برای دهه مبارک فجر و طرح استقبال از نوروز99 اقدامات موثری انجام دهند و فعالیت ها در این زمینه باید به بهترین شکل ممکن انجام و در سطح شهر تهران به شکل مشهودی اجرا شود.

یزدانی در ادامه افزود: در همین راستا طرح ها و برنامه ها باید پیش از موعد مقرر برای اجرا در سطح شهر تهران آماده شود.

وی با بیان اینکه باید با همفکری و همراهی همه مناطق کارها به شکل مطلوبی اجرا شود، گفت: سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران باید با کمک یکدیگر در راستای پیشرفت و توسعه شهر گام بردارند.

یزدانی با اشاره به تشکیل کارگروهی در سازمان زیباسازی شهر تهران عنوان کرد: فعالیت این کارگروه در موضوع رنگ جهت اجرا در مناطق 22گانه است.

وی در ادامه با اشاره به گستردگی فعالیت های حوزه خدمات شهری، گفت: حوزه خدمات شهری ارتباط بسیار مستمری با شهر و شهروندان دارد، بنابراین انتظار می رود که پیام های مردمی ثبت شده در سامانه 137 در کمترین زمان ممکن و در اسرع وقت؛ همانند گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت احداث بوستان و راه اندازی بازار میوه و تره بار در مناطق فاقد بوستان و بازار

اولویت احداث بوستان و راه اندازی بازار میوه و تره بار در مناطق فاقد بوستان و بازار