مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 10:162019-12-04فرهنگي

تکمیل خانه فرهنگ بیرجند نیازمند بیش از یک میلیارد تومان اعتبار


مدیرڪل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تکمیل خانه فرهنگ بیرجند نیاز به یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دارد که استانداری خراسان جنوبی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول هایی برای تکمیل آن داده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرڪل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تکمیل خانه فرهنگ بیرجند نیاز به یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دارد که استانداری خراسان جنوبی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول هایی برای تکمیل آن داده اند.

ناصر نبی زاده، امروز چهارشنبه 13 آذر، در حاشیه آثار برگزیده نمایشگاه خوشنویسی جشنواره ملی رضوی در نگارخانه شهر بیرجند با اشاره به نقش هنر در اشاعه فرهنگ رضوی اظهار کرد: فرهنگ و معارف رضوی سرشاراز غنای الهی و علمی است و بیان این معارف به شیوه زیبا و به شکل مناسب مسیری است ڪه هنرمندان پیمودند و بهترین آنها هنرمندان خوشنویس هستند.

مدیرڪل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: هنرمندان خوشنویس توانسته اند ڪلام معصومین(ع)، معارف دینی و ڪلام امام رضا(ع) را زیبا به تصویر کشانده و تدوین ڪنند و در مقابل دید همگان قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: مطمئنا این ڪلام غنی و پر بار معصومین(ع) به شکلی زیبا در دل و جان مردم می نشیند و تاثیر خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خانه فرهنگ بیرجند نیازمند بیش از یک میلیارد تومان اعتبار

تکمیل خانه فرهنگ بیرجند نیازمند بیش از یک میلیارد تومان اعتبار