مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-04اقتصادي

بازرگانی و فروش باریجه برای استان سمنان ارزش افزوده دارد


رییس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه توانایی این استان از نظر کشت گیاهان دارویی بسیار بالا است، گفت: بازرگانی و فروش باریجه برای استان ارزش افزوده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر جمعه ای ظهر چهارشنبه در نشست تخصصی با محوریت کشت باریجه با حضور مدیران بسیج مهندسین به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه توانایی این استان از نظر کشت گیاهان دارویی بسیار بالا است، ابراز داشت: باریجه از جمله محصولاتی که می تواند ارزش افزوده مناسبی برای فعالان و بهره برداران ایجاد کند لذا باید برای روش های بازرگانی و فروش این محصول را هکار مناسب اتخاذ شود.

وی بابیان اینکه گیاه باریجه خاستگاه کشورهای اروپایی است، افزود: با درک این موضوع می بایست سیاست گذاری مناسبی از سوی متولیان کشاورزی در توسعه کشت این گیاه صورت گیرد تا توان رقابت پذیری آن را در مقایسه با نوع اروپایی افزایش دهد.

رییس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه باریجه غیر از سمنان در سایر استانهای خراسان، اصفهان و شیراز نیز کشت می شود، ابراز داشت: نوع باریجه ای که در استان سمنان کشت می شود در مقایسه با سایر استان های دیگر بسیار مطلوب و توان رقابت پذیری را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرگانی و فروش باریجه برای استان سمنان ارزش افزوده دارد

بازرگانی و فروش باریجه برای استان سمنان ارزش افزوده دارد