مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 08:302019-12-04سياسي

در حوزه عدالت آموزشی مشکلات فراوانی وجود دارد


معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در حوزه عدالت آموزشی، نه تنها در خوزستان بلکه در سطح کشور مشکلات فراوانی وجود دارد.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در حوزه عدالت آموزشی، نه تنها در خوزستان بلکه در سطح کشور مشکلات فراوانی وجود دارد.

علی حسین حسین زاده در آیین بزرگداشت روز دانشجو و جشن دانشجو معلمان نوورود دانشگاه فرهنگیان که امروز (13 آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: 16 آذر نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

پس از کودتای 28 مرداد شرایط سخت و جو ناامیدی در کشور حاکم شده بود و دانشجویان با تقدیم خون خود، پرچم استکبارستیزی را برافراشتند و همچنین در ایجاد گفتمان استکبارستیزی، نقش موثری داشتند.

وی افزود: امسال برای اولین بار هزار و 840 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان جذب شدند که در سطح استان خوزستان یک رکورد محسوب می شود.

باوجود ظرفیت های فراوان در حوزه آموزشی، کمبودهای فراوانی در این حوزه وجود دارد.

در چند سال اخیر سعی شد تا توجه ویژه ای به آموزش و پرورش استان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه در حوزه عدالت آموزشی، نه تنها در استان بلکه در سطح کشور مشکلات فراوانی وجود دارد، گفت: در سال های اخیر توجه زیادی به مناطق کم برخوردار داشتیم و اقداماتی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه عدالت آموزشی مشکلات فراوانی وجود دارد

در حوزه عدالت آموزشی مشکلات فراوانی وجود دارد