مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 06:562019-12-04سياسي

نیروهای مسلح ایران افرادی کم توقع اما مسئولیت پذیر هستند


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افرادی کم توقع ولی در عین حال مسئولیت پذیر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام شکرالله بهرامی صبح چهارشنبه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح جزیی از قوه قضاییه است، اظهار داشت: کار این سازمان صیانت از اقتدار فرماندهان و نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اصل 172 قانون اساسی ابراز داشت: بر طبق این اصل سازمان قضایی نیروهای مسلح به یک سری از ناهنجاری هایی رسیدگی می کند که ممکن است در نیروهای مسلح ایجاد شود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه رشد همه انسان ها در این است که هم انتقاد کنیم و هم انتقاد پذیر باشیم، تصریح کرد: صدای معترض را باید شنید ولی با اشرار و آشوبگرانی که بخواهند با آسیب رساندن به اموال عمومی و خصوصی مردم و سلب آرامش و آسایش مردم یک فضای ناامنی را ایجاد کنند باید برخورد کرد.

اگر نیروهای مسلح نباشند اشرار با عقده و کینه فضای عمومی کشور را تخریب می کنند وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی انسان هایی کم توقع ولی در عین حال مسئولیت پذیر هستند، اذعان کرد: نیروهای مسلح با فداکاری در حال تامین آسایش و امنیت مردم در شهرها و روستاهای سراسر ایران هستند و اگر این افراد نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ایران افرادی کم توقع اما مسئولیت پذیر هستند

نیروهای مسلح ایران افرادی کم توقع اما مسئولیت پذیر هستند