مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 06:502019-12-04سياسي

دادسرای نظامی کاشان به بهره برداری می رسد


رییس دادگستری کاشان از بهره برداری دادسرای نظامی کاشان با حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس افضلی شامگاه سه شنبه در دیدار با امام جمعه کاشان با اشاره به تاسیس دادگاه تجدید نظر در کاشان گفت: دادسرای نظامی در کاشان روز چهارشنبه 13 آذر با حضور حجت الاسلام شکرالله بهرامی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به تحولات ایجاد شده در قوه قضاییه بعد از انتصاب آیت الله ابراهیم رییسی به عنوان رییس این قوه ابراز داشت: سفرهای استانی رییس قوه قضاییه که به صورت سرزنده و برنامه ریزی شده است منشا تحولات و اتفاقات خوب در این قوه بوده است.

رییس دادگستری کاشان با بیان اینکه با حسن توجه رییس قوه قضاییه مدتی پیش دادگاه تجدید نظر در کاشان ایجاد شد، تصریح کرد: این تصمیم آیت الله رییسی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان کاشانی شد که پیش از این مجبور بودند برای حضور در دادگاه تجدید نظر به مرکز استان سفر کنند.

وی افتتاح دادسرای نظامی در کاشان را یک گام بلند برای توسعه قضایی در شهرستان کاشان دانست و خاطرنشان کرد:امیدواریم سفر رییس قوه قضاییه به اصفهان و همچنین نمایندگان ایشان به شهرستان های استان منشا برکات خیر برای مردم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادسرای نظامی کاشان به بهره برداری می رسد

دادسرای نظامی کاشان به بهره برداری می رسد