مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 05:202019-12-04اقتصادي

معضلی به نام دلالی کارگر


دبیر اجرایی خانه کارگر کرمانشاه با انتقاد از فعالیت شرکت های تامین نیروی کار، گفت: بسیاری از کارگران تحت پوشش این شرکت ها وضعیت معیشتی نامناسبی دارند.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر اجرایی خانه کارگر کرمانشاه با انتقاد از فعالیت شرکت های تامین نیروی کار، گفت: بسیاری از کارگران تحت پوشش این شرکت ها وضعیت معیشتی نامناسبی دارند.

اولیا علی بیگی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شرکت های تامین نیروی انسانی به معضلی برای کارگران تبدیل شده اند، اظهار کرد: بسیاری از این شرکت ها بدون اینکه سرمایه گذاری خاصی انجام دهند، درآمدزایی می کنند و فعالیت این شرکت ها درست مانند دلالی نیروی کار است.

دبیر اجرایی خانه کارگر کرمانشاه از اجحافی که این شرکت ها در حق نیروی کار می کنند هم یاد کرد و افزود: غالب این شرکت ها بلحاظ زمانی بیش از آنچه که در قانون کار آمده از کارگر کار می کشند و گاهی حتی حداقل دستمزد قانون کار را نیز به آنها پرداخت نمی کنند و کارگران این شرکت ها از بسیاری حقوق و مزایا محرومند.

به گفته علی بیگی این امر باعث شده بسیاری از کارگران تحت پوشش این شرکت ها وضعیت اقتصادی و معیشتی نامناسبی داشته باشند و اگر بگوییم بسیاری از آنها و خانواده هایشان دچار سوتغذیه هستند مبالغه نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلی به نام دلالی کارگر

معضلی به نام دلالی کارگر