مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 04:402019-12-04اقتصادي

گزارشی از روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی


طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یک طرح دو جانبه مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی است که سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی به عنوان یک ارگان تسهیل گر در نظر گرفته .

- ایسنا/آذربایجان شرقی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یک طرح دو جانبه مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی است که سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی به عنوان یک ارگان تسهیل گر در نظر گرفته شده است تا پروژه های مبتنی بر توسعه مشاغل خانگی را به صورت هدفمند اجرا کند.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در جلسه بررسی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، بیان کرد: هدف از اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار است.

دکتر جعفر محسنی افزود: شهرستان های پرجمعیت استان اعم از شهرستان های میانه، مرند و مراغه را نیز در اولویت کاری خود قرار داده ایم تا بتوانیم این طرح را در شهرستان ها نیز اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: از تمام کسانی که این فضا را به وجود آورده اند تا همفکری شده و در راستای اشتغال پایدار قدم برداریم، تشکر و قدر دانی می کنیم؛ امید است در جلسات آتی بیشتر روی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی

گزارشی از روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی