مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 13:362019-12-03سياسي

شهرهای «لویو» و یزد خواهرخوانده می شوند


سفیر اوکراین در ایران با اشاره به شباهت های فرهنگی لویو و یزد از تلاش شهرداری هر دو شهر برای تنظیم پیمان خواهرخواندگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرگیی بوردیلیاک در نشستی با اعضای شورای شهر یزد با اشاره به انتخاب یزد به عنوان شهر جهانی از سوی یونسکو اظهار داشت: شهرهای لویو و یزد هر دو هم تاریخی هستند و هم مرکز صنعتی به شمار می روند ضمن اینکه فضای خوب و دلپذیری دارند.

وی عنوان کرد: ما مذاکرات خوبی با استاندار و شهردار یزد داشتیم و تجربه ما از این شهر فراموش شدنی نیست و بسیار جالب است که بافت تاریخی این شهر همزمان با مدرن شدن حفظ شده و ماندگار مانده است.

بوردیلیاک در مورد خواهر خواندگی شهر یزد با اوکراین افزود: در شهرداری لویو و یزد در حال تنظیم متن خواهر خواندگی این دو شهر هستند که امیدواریم با این اقدام زمینه خواهرخواندگی از سوی هر دو شهر فراهم شود.

وی بر گردشگری و توریست درمانی در یزد تاکید کرد و یادآور شد: این شهر از امکانات درمانی خوبی برخوردار است و می توان از این ظرفیت در مسیر توسعه گردشگری به بهترین نحو استفاده کرد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه یزد یک شهر تاریخی و کویری است، اظهار داشت: عمده ترین وظایف شورای اسلامی انتخاب شهردار، نظارت بر عملکرد همچنین مسائل مدیریتی شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای «لویو» و یزد خواهرخوانده می شوند

شهرهای «لویو» و یزد خواهرخوانده می شوند