مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 13:162019-12-03سياسي

واکنش لندن به ممنوعیت فعالیت شورای انگلیس در تهران


سفیر انگلیس با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام سفارت این کشور در ایران نسبت به ممانعت ایران از فعالیت شورای انگلیس در تهران واکنش نشان داد.

- واکنش لندن به ممنوعیت فعالیت "شورای انگلیس" در تهران سفیر انگلیس با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام سفارت این کشور در ایران نسبت به ممانعت ایران از فعالیت "شورای انگلیس" در تهران واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابرت مک ایر اظهار کرد: شورای انگلیس سازمان شناخته شده و قابل احترام در جهان است و کار آن این است که از آموزش زبان حمایت می کند در راستای تعامل بین المللی است.

حمایت از ارتباط و پیوندهای دانشگاهی است و خیلی از دانشگاه های ایران خواستار ارتباط داشتن با دنیای بین الملل هستند و هم چنین در راستای تعاملات فرهنگی و هنری با کشورهای مختلف این شورا فعالیت می کند و اینها برای بهره مندی مشترک در نظر گرفته شده است و ترویج فرهنگ ایرانی که بسیار در بریتانیا و اروپا طرفدار دارد از جمله فعالیت های این شورا محسوب می شود.

وی با بیان این که اخیرا دولت ایران هرگونه همکاری با شورای انگلیس را ممنوع اعلام کرده است افزود: این در حالی است که فعالیت های این موسسه هیچ تهدید و خطری برای ایران ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش لندن به ممنوعیت فعالیت شورای انگلیس در تهران

واکنش لندن به ممنوعیت فعالیت شورای انگلیس در تهران