مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 09:162019-12-03اقتصادي

گرانفروشی برای یک کبابی گران تمام شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 119 میلیون ریالی کبابی گرانفروش خبر داد و گفت: این کبابی توسط تعزیرات حکومتی همدان جریمه شد.

- علیرضا حسن پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: گرانفروشی 200 سیخ کباب برای این واحد گران تمام شد و در تعزیرات حکومتی همدان بیش از 119 میلیون ریال جریمه شد.

وی تصریح کرد: یک واحد کبابی بابت گرانفروشی کباب کوبیده به تعزیرات حکومتی احضار شد که هیئت بدوی این اداره کل، پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم را به پرداخت 119 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

جریمه 532 میلیون ریالی قاچاق لوازم خانگی وی از جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در همدان خبر داد و یادآور شد: قاچاقچی لوازم خانگی در تعزیرات حکومتی همدان جریمه شد.

حسن پور با بیان اینکه این کالاها از بندرگناوه خریداری و با خودروی سواری به مقصد غرب کشور حمل می شد، یادآور شد: فردی مقادیری لوازم خانگی از قبیل لوازم آشپزخانه، مایکروفر، جارو برقی، پنکه ایستاده و آبمیوه گیری به ارزش 112 میلیون و 400 هزار ریال را از بندر گناوه خریداری و به وسیله یک دستگاه خودرو سواری به مقصد غرب کشور حمل می کرد که در عبور از همدان متوقف و شعبه ویژه قاچاق کالاوارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی مشارالیه را پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، به پرداخت 532 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی برای یک کبابی گران تمام شد

گرانفروشی برای یک کبابی گران تمام شد