مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 09:162019-12-03اجتماعي

300 تفکیک کننده غیرمجاز زباله در تبریز واکسیناسیون می شوند


مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از غربالگری و واکسیناسیون 300 نفر از تفکیک کنندگان غیر مجاز زباله در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از غربالگری و واکسیناسیون 300 نفر از تفکیک کنندگان غیر مجاز زباله در تبریز خبر داد.

محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار اظهار کرد: تعدادی از تفکیک کنندگان غیرمجاز در تبریز توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز شناسایی و جهت انجام غربالگری و واکسیناسیون علیه بیماری هپاتیت و کزاز به درمانگاه امام رضا (ع) معرفی شدند.

وی تفکیک غیر مجاز زباله را معضلی بزرگ دانست و افزود: تنها راه حفظ محیط زیست از گزند آلاینده ها، مدیریت صحیح پسماند از طریق تفکیک و بازیافت زباله است.

وی افزود: با توجه به اینکه بازیافت غیر اصولی توسط دوره گردها و جمع کنندگان نان خشک مشکلات اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی را در پی دارد، در این راستا سازمان مدیریت پسماند تصمیم به شناسایی تفکیک کنندگان غیر مجاز زباله کرد.

حسن زاده تصریح کرد: طی هماهنگی های انجام گرفته با آزمایشگاه تشخیصی طبی معتبر، ابتدا افراد شناسایی شده از لحاظ بیماری هپاتیت بررسی شده سپس علیه بیماری کزاز و هپاتیت واکسینه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 تفکیک کننده غیرمجاز زباله در تبریز واکسیناسیون می شوند

300 تفکیک کننده غیرمجاز زباله در تبریز واکسیناسیون می شوند