مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-03اقتصادي

370 خودروی اپتیما به ناوگان تاکسیرانی اضافه شد


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی امروز 370 دستگاه اپتیما و 60 سمند پایه گازسوز و همچنین 70 پژو دوگانه سوز به ناوگان تاکسیرانی تهران افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مراسم رونمایی از ناوگان نوسازی شده تاکسیرانی با سرمایه گذاری بخش خصوصی اظهار داشت: همه ساله در نیمه دوم سال بحث آلودگی هوا در اولویت قرار می گیرد و با یک چالش همیشگی مواجه بوده ایم.

  وی افزود: اگر بخواهیم دیگر شاهد این مشکلات نباشیم و سال آینده هوا روزهای کمتری آلوده باشد، باید از الان اقدامات را آغاز کنیم چرا که راهکارهای کوتاه مدت چندان مؤثر نیست و باید تلاش را برای راهکارهای اساسی بگذاریم که همکاری های جمعی نیز در این راستا ضرورت دارد.

  مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: در تهران 27 هزار تاکسی فرسوده با سن بالای 10 سال داریم که این مسئله در شأن مردم نیست و در بروز آلودگی نیز بسیار تأثیرگذار است.

  قنادان گفت: از طرفی تاکسی های فرسوده مبلمان شهری را تحت تأثیر قرار می دهد و از آنجایی که تاکسی نمادی از کلاس اجتماعی در شهرها است باید به نوسازی این بخش توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

370 خودروی اپتیما به ناوگان تاکسیرانی اضافه شد

370 خودروی اپتیما به ناوگان تاکسیرانی اضافه شد