مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 06:262019-12-03اقتصادي

بالغ بر 8میلیارد تومان بدهی موسسات و درمانگاه های خصوصی پرداخت شد


رییس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت گلستان گفت: طی هفته گذشته بالغ بر هشت میلیارد تومان بدهی موسسات خصوصی پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر جهانشاهی صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: در هفته گذشته سه مرحله تخصیص اعتبار در بخش خصوصی داشتیم که شامل داروخانه، بیمارستان های غیردولتی دانشگاهی و سایر موسسات غیردولتی دانشگاهی به جز داروخانه و بیمارستان و موسسات است.

وی در خصوص پرداختی های امسال افزود: بدهی داروخانه را تا شهریور، بدهی بیمارستان های غیردولتی را تا مرداد، بدهی پزشکان را تا شهریور، بدهی پاراکلینیک ها را تا شهریور و درمانگاه های دولتی غیردانشگاهی را تا مرداد پرداخت کردیم.

جهانشاهی با بیان این که بزودی اعتبار جدیدی تعلق می گیرد، گفت: در بخش دولتی و دانشگاهی خرداد 98 را قطعی کردیم و 80 درصد علی الحساب ماه های تیر و مرداد هم پرداخت شد.

وی ادامه داد: در هفته گذشته هم سطح یک روستایی را در بخش پرسنلی تا شهریور 98 و به صورت 80 درصد علی الحساب و بخش غیرپرسنلی تا دو مرحله به صورت علی الحساب و بالغ بر هشت میلیارد تومان پرداخت کردیم.

جهانشاهی اضافه کرد: در این هفته چهار میلیارد و 600 میلیون تومان به داروخانه ها، یک میلیارد و 700 میلیون تومان به بیمارستان خصوصی، یک میلیارد تومان به پاراکلینیک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 8میلیارد تومان بدهی موسسات و درمانگاه های خصوصی پرداخت شد

بالغ بر 8میلیارد تومان بدهی موسسات و درمانگاه های خصوصی پرداخت شد