مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 21:302019-12-02سياسي

اصلاح طلبان سفره مردم را کوچک کردند حالا طلبکار هم شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، بیانیه های سریالی که این روزها از سوی سران فتنه و برخی مدعیان اصلاحات و سمپادهای آنان منتشر می شود، - مدعیان اصلاحات در حالی این روز ها طلبکار شده و از پاسخگویی فرار می کنند که مشکلات اقتصادی و معضلات معیشتی کشور ماحصل سیاست ها و حمایت های آن ها از دولت تدبیر و امید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، بیانیه های سریالی که این روزها از سوی سران فتنه و برخی مدعیان اصلاحات و سمپادهای آنان منتشر می شود، حامل یک روایت است؛ مشکلات امروز کشور تقصیر همه و کلیت نظام جمهوری اسلامی است الا اصلاح طلبان! ؛ روایتی که ادامه همان خط طلبکاری و فرار از پاسخگویی است.

بعدازآنکه آتش اغتشاشات اخیر فروکش کرد، رییس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی و در جمع مدیران استانی گفت: من هم مثل مردم، صبح جمعه فهمیدم قیمت بنزین تغییر کرده است.

محکوم کردن کلیت نظام به جای اشرار! سران فتنه 88 در پیام ها و بیانیه هایی جداگانه و دیرهنگام با معترض خواندن آشوبگران و اراذل آدمکش ، تیغ انتقادات خود را به سمت کلیت و حاکمیت نظام اسلامی بردند تا القا کنند که به وجود آمدن شرایط کنونی، ماحصل سیاست های چهل ساله نظام جمهوری اسلامی است حال آنکه مسببان اصلی مشکلات کشور کسانی اند که با حمایت و هواداری تمام قد خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان سفره مردم را کوچک کردند حالا طلبکار هم شده اند

اصلاح طلبان سفره مردم را کوچک کردند حالا طلبکار هم شده اند