مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 16:402019-12-02اجتماعي

شهرداری تهران: آتش نشانی به دنبال منشا بوی نامطبوع است


رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در واکنش به انتشار بوی نامطبوع در تهران گفت: سازمان مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی همچنان پیگیر منشأ هستند و ما گزارش ها را به استانداری تهران اعلام کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین محمدی در مورد انتشار بوی نامطبوع در پایتخت با بیان اینکه مرجع اعلام بوی نامطبوع تهران، استانداری است گفت: بر اساس گزارش هایی که به دست ما رسیده و تماس هایی که با سازمان آتش نشانی تهران برقرار شده در مناطقی از جمله منطقه2، 4، 6، 9، 10، 11و13 اکیپ هایی از آتش نشانی و کارشناسان ما به اداره های کل مختلف اعزام شده اند و موضوع را بررسی کردند.

وی ادامه داد: چیزی که برای ما تاکنون مسجل شده این است که بخشی از مناطق شهر تهران درگیر هستند و نه در همه مناطق و منشا با توجه به عملیات های کارشناسی که تاکنون صورت گرفته، مشخص نیست.

محمدی با بیان اینکه ما گزارش ها را به استانداری تهران اعلام کرده ایم، گفت: سازمان مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی همچنان پیگیر منشأ هستند و گزارش ها را رصد می کنند اما پاسخگویی نهایی به این مسئله و کشف موضوع از اختیارات استانداری تهران است و طبق قانون مدیریت بحران کشور، شورای مدیریت بحران استان، نتیجه آن را رسما اعلام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران: آتش نشانی به دنبال منشا بوی نامطبوع است

شهرداری تهران: آتش نشانی به دنبال منشا بوی نامطبوع است