مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-02اقتصادي

اتمام عملیات عمرانی احداث و تجهیز مرکز محله خاتون


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از اتمام عملیات عمرانی احداث و تجهیز مرکز محله خاتون واقع در محله اتابک در منطقه 15 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاوه حاجی علی اکبری با اعلام این خبر تصریح کرد: رویکرد شهرداری تهران در نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری، صرفاً معطوف به موضوع مسکن نیست، بلکه در این چارچوب، کل محیط زندگی در محدوده ها و محلات هدف مورد توجه است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران متذکر شد: مسکن در برنامه های نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری به عنوان یکی از عناصر محیط زندگی ساکنان محلات مورد توجه قرار دارد و در کنار این مقوله، سایر بخش ها و اجزای محیط زندگی نیز باید ارتقاء پیدا کنند.

به گفته علی اکبری، ارتقاء شرایط محیط زندگی و زنده سازی فضاهای شهری از طریق ایجاد مراکز محله، مورد توجه سازمان نوسازی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به تملک های پراکنده به دلیل مداخلات گذشته نوسازی در منطقه 15، خاطرنشان کرد: اراضی رها شده در محله اتابک به ویژه اراضی که هم جوار خانه های مسکونی هستند، به مکان های بی دفاع و ناامنی تبدیل شده اند و مشکلاتی را برای ساکنان محله ایجاد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات عمرانی احداث و تجهیز مرکز محله خاتون

اتمام عملیات عمرانی احداث و تجهیز مرکز محله خاتون