مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-02سياسي

رصد فضای مجازی در انتخابات دماوند/مردم تخلفات را گزارش کنند


رییس دادگستری با اشاره به اینکه فضای مجازی در انتخابات دماوند به طور جدی رصد می شود گفت: شماره تماس و نمابر برای ارائه گزارشات در اختیار مردم قرار داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی محمدی بعداز ظهر دوشنبه در جمه خبرنگاران اظهار داشت: در انتخابات پیش رو براساس وظیفه قانونی و دستورالعملهایی که توسط ریاست قوه قضاییه صادر شده است، ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان دماوند تشکیل شده و شروع به کار کرده است.

محمدی بیان کرد: اولین جلسه این ستاد برگزار شده است و همه اعضا در این جلسه شرکت کرده اند، این انتخابات سومین انتخاباتی است که ستاد پیشگیری از جرائم در آن فعال شده است.

وی افزود: در این ستاد از تجربیات گذشته برای تعامل با همه دستگاهها، عوامل، مجریان یا ناظران انتخابات بهره مند میشویم تا یاری رسان مجریان این مهم بوده و شاهد انتخاباتی با شکوه باشیم، همچنین به وظیفه قانونی خود در پیشگیری از جرائم و سپس رسیدگی به این جرائم عمل میکنیم.

محمدی اظهار کرد: جرائم انتخاباتی از همان زمان ثبت نام تا زمان انتخابات، تبلیغات، روز انتخابات و حتی بعد از آن قابل رسیدگی است، مصادیق مجرمانه انتخاباتی در قانون احصا شده است.

وی ادامه داد: یکی از مصوبات شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی این است که مصادیق مجرمانه جهت اطلاعرسانی به ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد فضای مجازی در انتخابات دماوند/مردم تخلفات را گزارش کنند

رصد فضای مجازی در انتخابات دماوند/مردم تخلفات را گزارش کنند