مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 11:062019-12-02سياسي

ماهیت پلید آمریکایی با روی کار آمدن ترامپ برای جهانیان نمایان شد


مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روی کار آمدن ترامپ نعمت بزرگی برای ایران بود، چراکه چهره و ماهیت پلید آمریکایی برای جهانیان نمایان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف ظهر امروز در همایش رسانه انقلابی در اراک اظهار کرد: قبل از شروع انقلاب اسلامی دو گفتمان آمریکایی و کمونیست ها دو گفتمان غالب جهان بود و همه کشورها مجبور به تبعیت از این گفتمان ها بوده و کسی جرأت خروج از این دو دایره را نداشت.

وی تصریح کرد: این دو گفتمان قالب گاهی موجب انشقاق در برخی از کشورها شد به طوری که یمن جنوبی و شمالی و کره شمالی و جنوبی به دلیل اختلاف در انتخاب این دو گفتمان شکل گرفتند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام راحل با گفتمانی برگرفته از قران و اسلام گفتمان سومی را در دنیا رقم زد، افزود: امام راحل با تفکری برگرفته از فرهنگ اهل بیت(ع) و اسلام و قرآنی تفکری را به وجود آورد که امروز از آن به عنوان محور مقاومت یاد می شود.

شریف با اشاره به تلاش دشمنان برای متوقف کردن این گفتمان گفت: امروز همه سعی و تلاش دشمن بر این است که این گفتمان را متوقف کرده و مانع از گسترش آن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیت پلید آمریکایی با روی کار آمدن ترامپ برای جهانیان نمایان شد

ماهیت پلید آمریکایی با روی کار آمدن ترامپ برای جهانیان نمایان شد