مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-02اجتماعي

«بوشهر» ذخیره گاه ژنتیکی گونه های خاص در خاورمیانه


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر عنوان کرد: یک ویژگی خاص استان بوشهر گونه های خاص و منحصربه فرد است که به عنوان ذخیره گاه ژنتیکی این گونه ها در کشور و خاورمیانه محسوب می شود.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر عنوان کرد: یک ویژگی خاص استان بوشهر گونه های خاص و منحصربه فرد است که به عنوان ذخیره گاه ژنتیکی این گونه ها در کشور و خاورمیانه محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا منتظری در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جنگل ها منابع طبیعی تجدیدپذیر متعلق به مردم هستند، گفت: جنگل بخش جدایی ناپذیر زندگی انسان ها است و این نگرانی در دنیا وجود دارد که در صورت تخریب جنگل ها و از نظر مسائل زیست محیطی ممکن است زیست بر روی زمین دچار مشکل شود.

وی با اشاره به نقش ویژه جنگل ها در تامین اکسیژن ادامه داد: جنگل ها همچنین در تلطیف هوا، و مسائل اقتصادی در صنعت چوب، و.

تاثیر مثبت فراوانی دارند.

هر چقدر بیشتر به جنگل اهمیت بدهیم بیابان هایی که زندگی بشر را مورد تهدید قرار می دهد مهار خواهد شد و هر چه جنگل ها تخریب شود توسعه بیابان ها و اراضی لم یزرع را شاهد خواهیم بود.

حدود 245 هزار هکتار جنگل در استان بوشهر این مسئول بیان کرد: استان بوشهر از نظر رویشگاه های جنگلی پتانسیل های خوبی دارد و دارای جنگل های طبیعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بوشهر» ذخیره گاه ژنتیکی گونه های خاص در خاورمیانه

«بوشهر» ذخیره گاه ژنتیکی گونه های خاص در خاورمیانه