مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 10:462019-12-02حوادث

تهیه «همبرگر» مغازه ساندویچی از ضایعات گوسفندی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ هادی زمانیان با اعلام خبر کشف صد ها کیلو گوشت فاسد از یک قصابی، درباره جزییات این خبر اظهار کرد: - رییس کلانتری 111 هفت چنار از کشف 400 کیلو گوشت فاسد و ضایعات گوسفندی از یک قصابی در محله هفت چنار خبر داد؛ پسر این فرد دارای مغازه ساندویچی بوده و با همکاری پدرش مواد غذایی فست فودی مانند همبرگر را از ضایعات گوسفندی تهیه می کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ هادی زمانیان با اعلام خبر کشف صد ها کیلو گوشت فاسد از یک قصابی، درباره جزییات این خبر اظهار کرد: ظهر روز گذشته تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 111 هفت چنار، از نگهداری و توزیع گوشت های فاسد توسط قصابی محله خود اعلام شکایت کردند.

رییس کلانتری 111 هفت چنار با اشاره به حساسیت موضوع و اینکه توزیع مواد غذایی فاسد سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازد، افزود: بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد که مالک قصابی از یخچال هایی برای نگهداری گوشت ها استفاده می کند که دما مناسبی برای نگهداری آن ها نبوده و موجب شده که گوشت های داخل یخچال ها فاسد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه «همبرگر» مغازه ساندویچی از ضایعات گوسفندی!

تهیه «همبرگر» مغازه ساندویچی از ضایعات گوسفندی!