مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-02اجتماعي

6800 خانواده پشت نوبتی بهزیستی/ کرمانشاه 622 معلول ضایعه نخاعی دارد


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر و از ابتدای سال جاری 6 هزار و 800 نفر متقاضی خدمات بهزیستی پشت نوبت دریافت مستمری و کمک معیشتی هستند -  فاطمه رضوان مدنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، به مناسبت فرارسیدن 12 آذرماه روز جهانی معلولان، اظهار داشت: حوزه خدمات بهزیستی به جامعه هدف بسیار گسترده است به طوری که 153 هزار نفر مددجو تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر و از ابتدای سال جاری 6 هزار و 800 نفر متقاضی خدمات بهزیستی پشت نوبت دریافت مستمری و کمک معیشتی هستند، افزود: متاسفانه اعتبارات دولتی کفاف خدمات دهی به مددجویان را نمی دهد و ما نیازمند یاری خیرین هستیم.

وی خاطرنشان کرد: 622 معلول ضایعه نخاعی در استان داریم که از خدمات بهزیستی بهره مند بوده که بر اساس پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته از سوی سازمان بهزیستی خوشبختانه حق پرستاری برای این عزیزان افزایش 2.

5 برابری داشته است.

رضوان مدنی، همچنین پرداخت شهریه مددجویان دانشجو تحت پوشش را از دیگر خدمات بهزیستی به جامعه معلولان عنوان کرد و بیان داشت: معلولان عزیز دارای سه درصد سهمیه استخدامی در دستگاه هایی اجرایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6800 خانواده پشت نوبتی بهزیستی/ کرمانشاه 622 معلول ضایعه نخاعی دارد

6800 خانواده پشت نوبتی بهزیستی/ کرمانشاه 622 معلول ضایعه نخاعی دارد