مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 08:002019-12-02پزشكي

اقدامات پیشگیرانه در خصوص بیماری آنفلوآنزا ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اقدامات پیشگیرانه با محتوای آموزشی در راستای ارتقاء آگاهی شهروندان در خصوص بیماری آنفلوانزا، - باید از طرف دانشگاه علوم پزشکی از طریق صدا و سیما به صورت زیرنویس به شکل مستمر با عناوین مختلف صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش اقبال صبح امروز در ششمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان و خانواده با موضوع اقدامات پیشگیرانه در خصوص بیماری آنفلوآنزا که در سال اجتماعات استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی در مراکزی از جمله مدارس، پادگان های نظامی، سالمندان و دانشگاه ها که محل تجمع افراد است، باید اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد و آگاه سازی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه افزایش حساسیت بدون ایجاد ترس و بزرگ جلوه دادن بحران، در خصوص شیوع بیماری آنفلوآنزا امری مهم است که در این راستا همه دستگاه های مربوطه مجاب به همکاری هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خطاب به آموزش و پرورش اظهار کرد: در صورت مشاهده مشکوک ابتلا به این بیماری در میان دانش آموزان سریع به مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهت کنترل و کاهش بیماری اطلاع دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه در خصوص بیماری آنفلوآنزا ضروری است

اقدامات پیشگیرانه در خصوص بیماری آنفلوآنزا ضروری است