مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 07:362019-12-02سياسي

تشکیل ستاد کارآفرینی و اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: برنامه این دانشگاه در راستای تشکیل ستاد کارآفرینی و اشتغال دانشگاه، حمایت از اساتید و دانشجویان فناور در توسعه فناوری هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی منعقد شد.

این تفاهم نامه با هدف بهره مندی طرفین از منابع و توان فکری، آموزشی، پژوهشی، اجرایی و سایر امکانات مورد توافق طرفین به ویژه در زمینه برگزاری دورهای آموزشی، رویدادها و کنفرانس های مشترک به صورت ملی و بین المللی با در نظر گرفتن اولویت ها و توانایی طرفین اعم از داده ها، اطلاع رسانی و نیروی انسانی متخصص می باشد.

 علیرضا  بهرامی، رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی بازوی اجرایی و همراه با دانشگاه است، اظهار کرد: اگرچه امروزه فضای کارآفرینی در معرض چالش های فراوان قرار دارد، اما باید با نگاه نوآورانه این چالش ها را به فرصت تبدیل کنیم و در این راستا جهاد دانشگاهی می تواند با ارائه ظرفیتها و قابلیت های خود در برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی در حوزه کارآفرینی و توانمندسازی دانشجویان در حیطه نوآوری و کارآفرینی در کنار دانشگاه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد کارآفرینی و اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

تشکیل ستاد کارآفرینی و اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی