مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 07:162019-12-02اقتصادي

پرداخت بیمه بیکاری به 18 هزار نفر در خراسان رضوی


18 هزار و 195 نفر از شهروندان ساکن در خراسان رضوی که بیکار هستند زیر پوشش بیمه بیکاری بوده و خدمات حمایتی آن را دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: شمار شهروندان بیکار در خراسان رضوی که مشمول دریافت خدمات بیمه بیکاری هستند پارسال 17 هزار و 559 نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری بودند که امسال این میزان چهار درصد افزایش یافته است.

سیدمحسن نظام خیرآبادی افزود: در هفت ماه گذشته در چارچوب ارائه خدمات به شهروندان مشمول بیمه بیکاری در خراسان رضوی، نزدیک به دو هزار میلیارد ریال پرداختی به عنوان حق بیمه بیکاری صورت گرفته است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: مبلغ میانگین پرداخت ماهانه بیمه بیکاری به هر مقرری بگیر بیکار سازمان تامین اجتماعی در این استان افزون بر 17 میلیون ریال است.

وی افزود: بر این اساس هم اینک ماهانه حدود 316 میلیارد ریال در خراسان رضوی به جمعیت 18 هزار و 195 نفری مقرری گیران سازمان تامین اجتماعی که مشمول خدمات بیمه بیکاری هستند پرداخت می شود.

دو میلیون و 700 هزار نفر معادل 46 درصد از جمعیت شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیمه بیکاری به 18 هزار نفر در خراسان رضوی

پرداخت بیمه بیکاری به 18 هزار نفر در خراسان رضوی