مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 06:202019-12-02سياسي

بررسی طرح ساماندهی حمل و نقل بار در بنادر


اجرای طرح ساماندهی امور حمل و نقل و توزیع عادلانه بار در بنادر در نهمین جلسه کمیته راهبری حمل و نقل جاده ای کالا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس این سازمان با حضور در این نشست گفت: توزیع عادلانه بار در بنادر یکی از مطالبات اصلی رانندگان بوده است که حسب دستور وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای عالی هماهنگی ترابری کشور، برنامه ساماندهی امور حمل و نقل و توزیع عادلانه بار در دستور کار قرار گرفت.

آقای عبدالهاشم حسن نیا افزود: با توافقات به عمل آمده میان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان بنادر و دریانوردی مقرر شد از تاریخ 20 آذرماه سال جاری ورود کامیون جهت حمل کالای بین شهری به بندر شهید رجایی، صرفاً منوط به ارائه مستندات و مدارک لازم از جمله مجوز سالن اعلام بار و حواله بارگیری پایانه بندرعباس امکان پذیر خواهد بود.

همچنین آقای مهران قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هدف اصلی از اجرای طرح را، جلوگیری از سوء استفاده احتمالی در حمل و نقل مبادی ورودی کشور اعلام کرد و گفت: رانندگان و شرکت هایی که ضابطه فوق الذکر را رعایت نکنند ضمن اجازه ورود ندادن به محوطه بندر، برخورد قانونی لازم در کمیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح ساماندهی حمل و نقل بار در بنادر

بررسی طرح ساماندهی حمل و نقل بار در بنادر