مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 06:202019-12-02فرهنگي

تماشای رایگان 10 فیلم برتر اروپا در فستیوال فیلم هنری آرت کینو


در فستیوال فیلم آرت کینو که به صورت آنلاین برگزار می شود، 10 فیلم هنری اروپا به صورت رایگان در دسترس مخاطبان قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، فیلم تریلر سیاسی دانمارکی پسران دانمارک و فیلم درام صربستانی بخیه ها از جمله 10 فیلم اروپایی هستند که قرار است به عنوان پروژه های برتر در چهارمین دوره از فستیوال آرت کینو بین روزهای اول و سی ویکم دسامبر به نمایش دربیایند.

این فستیوال آنلاین که محصول همکاری مشترک بین شبکه تلویزیونی فرانسوی- آلمانی آرته و پلتفرم دیجیتال فستیوال اسکوپ واقع در پاریس است، در 45 کشور در سراسر اروپا به صورت رایگان در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این ابتکار هنری با هدف ترفیع پخش و توزیع فیلم های اروپایی که نتوانسته اند به صورت فیزیکی و در سالن های سینما به خوبی مخاطب کسب کنند راه اندازی شده است و برمبنای آن پنج هزار صندلی مجازی در دسترس هر فیلم قرار داده می شود.

به این ترتیب در کل فستیوال فیلم ها 50 هزار بازدید خواهند داشت.

پسران دانمارک که نخستین ساخته اولا سلیم فیلمساز دانمارکی عراقی است اوایل امسال در فستیوال فیلم بین المللی روتردام به نمایش درآمد.

داستان فیلم حول محور دو مرد مسلمان دانمارکی می گردد که از 2 سو نقشه ای برای به قتل رساندن یک سیاستمدار بسیار ناسیونالیست می کشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای رایگان 10 فیلم برتر اروپا در فستیوال فیلم هنری آرت کینو

تماشای رایگان 10 فیلم برتر اروپا در فستیوال فیلم هنری آرت کینو