مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 05:552019-12-02اجتماعي

نفس صبحگاهی کرمانشاه باز شد


طی روزهای اخیر که اکثر کلانشهرهای کشور با آلودگی شدید هوا دست و پنجه نرم می کردند، کرمانشاه اگرچه دچار آلودگی قابل توجهی نبود، اما غبار صبحگاهی ناشی از ماندگاری آلاینده ها در جو در تمام سطح شهر مشاهده می شد که با بارندگی صبح امروز این غبار بعد از چند روز پراکنده شد.

- ایسنا/کرمانشاه طی روزهای اخیر که اکثر کلانشهرهای کشور با آلودگی شدید هوا دست و پنجه نرم می کردند، کرمانشاه اگرچه دچار آلودگی قابل توجهی نبود، اما غبار صبحگاهی ناشی از ماندگاری آلاینده ها در جو در تمام سطح شهر مشاهده می شد که با بارندگی صبح امروز این غبار بعد از چند روز پراکنده شد.

غباری به رنگ خاکستری که به دلیل سرمای هوا در شب و پدیده وارونگی در جو مانده بود و با طلوع خورشید و گرم شدن هوا تا حدودی پراکنده می شد.

اگرچه بر اساس شاخص های آلودگی هوا، کرمانشاه طی روزهای اخیر حتی وضعیت هشدار را هم تجربه نکرد، اما هوای چندان پاکیزه ای هم نداشت که از اوایل وقت امروز (یازدهم آذر) با شروع بارندگی و وزش باد، بعد از چند روز یک هوای کاملا سالم، پاک و بدون غبار را در سطح شهر شاهد بودیم.

آذر ولی زاده معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه آنچه که اوایل روز بر سطح شهر دیده می شد غبار صبحگاهی بود که در بسیاری از روزهای سرد سال قابل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس صبحگاهی کرمانشاه باز شد

نفس صبحگاهی کرمانشاه باز شد