مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-01اقتصادي

بازار اوراسیا محرکی برای افزایش تولید و صادرات


رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت توجه جدی به صادرات غیرنفتی، پیدا کردن بازارهای جدید صادراتی و رفع موانع پیش روی صادرات را از اصلی ترین راه های فعال کردن اقتصاد کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نخستین نشست برنامه ریزی چارچوب و محورهای آموزشی تجارت با اوراسیا به همت اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت برگزار شد.

رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت در این جلسه با تأکید بر ضرورت آمادگی همه دستگاه ها برای پیوستن به این اتحادیه گمرکی اظهار کرد: روند حاکم بر مراودات اقتصادی و بازرگانی در جهان امروز به گونه ای است که تولیدکنندگان و صاحبان برندهای مطرح و معتبر دنیا برای خروج از رکود و شکست در عرصه رقابت اقتصادی، توجه خود را هدفمندانه در جهت دستیابی بازارهای جدید و به تبع آن توسعه روزافزون صادرات معطوف می دارند.

محمد فیض با بیان اینکه پیوستن ایران به اتحادیه اوراسیا در راستای گسترش بازارهای جدید قابل ارزیابی است، گفت: توسعه صادرات غیرنفتی نقش مؤثری در بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه توجه جدی به صادرات غیرنفتی، پیدا کردن بازارهای جدید صادراتی و رفع موانع پیش روی صادرات، از اصلی ترین راه های فعال کردن اقتصاد کشور است، افزود: بازار بزرگ اوراسیا می تواند از طرفی تأمین کننده نیازهای داخلی و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار اوراسیا محرکی برای افزایش تولید و صادرات

بازار اوراسیا محرکی برای افزایش تولید و صادرات