مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-01فرهنگي

عباس کیارستمی بازیگران خود را رها نمی کرد


کارگردان فیلم مستند «درخت زندگی» می گوید: عباس کیارستمی بازیگران خود را رها نمی کرد و نسبت به بازیگران خود کودک، نوجوان، میانسال و .

احساس مسئولیت می کرد.

- کارگردان فیلم مستند درخت زندگی  می گوید: عباس کیارستمی بازیگران خود را رها نمی کرد و نسبت به بازیگران خود کودک، نوجوان، میانسال و .

احساس مسئولیت می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا هومن بابا نوروزی، کارگردان فیلم درخت زندگی که این روزها در گروه هنر و تجربه روی پرده است، درباره این فیلم گفت: ما کار این مستند را از سال 1396 و یک سال بعد از فقدان عباس کیارستمی شروع کردیم.

در ابتدا، کار را فقط با یک ایده و فکر اولیه شروع کردیم.

او در ادامه بیان کرد: من در فضای مجازی با برادران احمد پور آشنا شدم و در ارتباط بودیم به همین دلیل این ارتباط سبب جرقه ایده این فیلم در ذهنم شد که سرانجام بچه هایی که بازیگر می شوند یا کودکان نا بازیگر چه می شود.

این کارگردان افزود: بسیاری از این کودکان نمی توانند این راه را ادامه دهند و بیش تر بچه هایی که در کودکی نقش اصلی یک فیلم را داشته اند نمی توانند در بازیگری ماندگار شوند که دلایل زیادی دارد.

این بچه ها به مرور زمان دچار مشکلات روحی و روانی می شوند و چون تجربه شیرینی از بازیگری دارند و بیش از حد دیده شده اند، نمی توانند به زندگی عادی بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس کیارستمی بازیگران خود را رها نمی کرد

عباس کیارستمی بازیگران خود را رها نمی کرد