مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-01سياسي

بادمچیان: مردم نسبت به بی تدبیری و وقت نشناسی دولت انتقاد دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: حضور هوشمندانه مردم در صحنه نشان داد ایران عزیز جای تحرکات شرورانه آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی نیست و ملت، - دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مردم نسبت به بی تدبیری دولت در مدیریت افزایش قیمت بنزین انتقاد دارند و از آن ها می خواهند جلوی گرانی افسارگسیخته را بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: حضور هوشمندانه مردم در صحنه نشان داد ایران عزیز جای تحرکات شرورانه آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی نیست و ملت، اقتدار و عظمت خود را بار ها در نبرد نرم با دشمن نشان داده است.

وی با تجلیل از حضور مردم تهران و شهرستان ها در مقابله با فتنه جدید گفت: وقتی مردم از حق اعتراض خود به صورت مسالمت آمیز استفاده و حساب خود را از اشرار جدا کردند، فتنه فروکش کرد.

بادامچیان با بیان اینکه معلوم شد فتنه گران مشکلی با گرانی بنزین ندارند، گفت: آن ها به سمت قرآن سوزی و آتش زدن مساجد و مغازه های مردم و اخلال در نظم و ترافیک و حرکات خشونت آمیز رفتند و حافظان امنیت با فداکاری به سرعت نظم را به شهر ها برگرداندند و با دستگیری سران آشوب، فتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادمچیان: مردم نسبت به بی تدبیری و وقت نشناسی دولت انتقاد دارند

بادمچیان: مردم نسبت به بی تدبیری و وقت نشناسی دولت انتقاد دارند