مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 14:052019-11-30اجتماعي

زباله های الکترونیکی و آلودگی هایی که نفس سفره های آب زیرزمینی را خفه می کنند


مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند از آمادگی شهرداری برای دریافت پسماندهای الکترونیکی قابل شارژ مجدد در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند از آمادگی شهرداری برای دریافت پسماندهای الکترونیکی قابل شارژ مجدد در سطح استان خبر داد.

احمد لطایفی، امروز 9 آذر، گفت: از جمله وسایلی که کاربرد زیادی در جوامع بشری داشته، وسایل الکترونیکی هستند که با پایان یافتن عمر مفیدشان به پسماندهای الکترونیکی تبدیل می شوند.

وی با اشاره به انواع و اقسام پسماندها طبق قانون مدیریت پسماند، افزود: یک دسته از پسماندها، پسماندهای ویژه ای هستند که دارای خصوصیات خطرناکی از جمله برندگی و مسمومیت و .

هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند با اشاره به ماده 7 قانون مدیریت پسماند مبنی بر اینکه مدیریت همه پسماندها به جز صنعتی و ویژه در شهرها با شهرداری ها است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که وسایل الکترونیکی در دسته پسماندهای ویژه قرار دارد، طبیعتاً مدیریت آن برعهده تولیدکننده است و شهرداری وظیفه ای در قبال آن ندارد.

لطایفی ادامه داد: پسماندهای الکترونیکی دارای جیوه و کادمیوم هستند و چنانچه همراه با پسماندهای عادی دفن شوند و مدیریت اجرایی عادی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله های الکترونیکی و آلودگی هایی که نفس سفره های آب زیرزمینی را خفه می کنند

زباله های الکترونیکی و آلودگی هایی که نفس سفره های آب زیرزمینی را خفه می کنند