مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 12:102019-11-30حوادث

انهدام باند فیشینگ در زنجان با بیش از 100 فقره کلاهبرداری


فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فیشینگ کاران حرفه ای با بیش از 100 فقره کلاهبرداری به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس فتا استان خبر داد.

- رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی وصول پرونده و مراجعه حضوری فردی با موضوع کلاهبرداری سایبری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارشناسان مجرب پلیس فتا استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمان با ارسال پیامک به افراد و هدایت قربانیان به درگاه های جعلی بانکی، پس از سرقت اطلاعات کارت بانکی کاربران در فرصت مناسب اقدام به برداشت غیر مجاز  از حساب آنها می کردند.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و شگرد های خاص پلیسی متهمان در یکی از استان های همجوار مورد شناسایی قرار گرفت و ضمن هماهنگی قضایی تیمی از کارآگاهان این پلیس به محل سکونت نامبرده ها مراجعه و با توقیف همه ادله های دیجیتالی تعداد هشت نفر را دستگیر کردند.

سردار جهانبخش گفت: متهمان ابتدا منکر بزه انتسابی ولی پس از مواجه شدن با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان به بیش از 100 فقره کلاهبرداری از طریق سرقت اطلاعات کارت بانکی (فیشینگ) در کل کشور  اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند فیشینگ در زنجان با بیش از 100 فقره کلاهبرداری

انهدام باند فیشینگ در زنجان با بیش از 100 فقره کلاهبرداری