مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 09:202019-11-30اقتصادي

مدیرانی که در اسلامشهر روحیه خدمتگزاری ندارند، تغییر می کنند


ایرانی اسلامی درگیر جنگ اقتصادی تمام عیار است و در این شرایط حساس مدیران ادارات باید تلاش مضاعفی داشته باشند و مدیرانی که در این شهرستان روحیه خدمتگزاری ندارند تغییر می کنند.

- مدیرانی که در اسلامشهر روحیه خدمتگزاری ندارند، تغییر می کنند ایسنا/تهران فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: ایرانی اسلامی درگیر جنگ اقتصادی تمام عیار است و در این شرایط حساس مدیران ادارات باید تلاش مضاعفی داشته باشند و مدیرانی که در این شهرستان روحیه خدمتگزاری ندارند تغییر می کنند.

مسعود مرسلپور در جلسه شورای اداری شهرستان تصریح کرد: با وجود خباثت های آمریکایی ها علیه ملت ایران و وضع سخت ترین تحریم ها اقدامات خوبی از سوی دولتمردان انجام شده و شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور و ثبات در بازار ارز هستیم.

وی با بیان اینکه مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی باید ضمن پرهیز از دچار شدن به روزمرگی جسارت مدیریت در شرایط حساس کنونی را داشته باشند گفت: نوکری مردم مایه مباهات ماست و باید از تمام توان جهت خدمت به مردم شریف اسلامشهر استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده از سوی مدیر امور مالیاتی شهرستان اشاره کرد و افزود: با وجود آنکه مالیاتی که اخذ می شود در سال 98 افزایشی نداشته با این حال اداره مالیات اسلامشهر در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرانی که در اسلامشهر روحیه خدمتگزاری ندارند، تغییر می کنند

مدیرانی که در اسلامشهر روحیه خدمتگزاری ندارند، تغییر می کنند