مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 12:352019-11-29سياسي

رأی دادن نباید براساس قومیت باشد


نماینده ولی فقیه در استان البرز از مسئولان خواست تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه به کار بگیرند.

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز از مسئولان خواست تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه به کار بگیرند.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه هشتم آذرماه کرج با اشاره به آغاز فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی و با یادآوری سالروز شهادت مدرس و روز مجلس، گفت: در انتخابات باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که مانند مدرس مسلمان انقلابی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه کرج ملاک های مهم برای انتخاب یک نماینده را برشمرد و افزود: از مردم می خواهم در انتخاب نماینده خود هوشیاری کامل را داشته باشند و از هر گونه انتخاب احساسی بر مبنای قومیت اجتناب کنند.

وی علاوه بر خودداری از رای دادن بر مبنای قومیت، ملاک های دیگری را نیز بر شمرد و اعلام کرد: برادر شهید یا جانباز یا روحانی بودن و یا مدارک علمی داشتن دلیل بر اصلح بودن نیست گاهی می بینم فرد جانباز یا از خانواده شهدا بوده اما خلاف اسلام و انقلاب عمل کرده است.

آیت الله حسینی همدانی در خصوص احراز صلاحیت افرادی که قرار است در انتخابات برای حضور در مجلس شرکت کنند هم گفت: شورای نگهبان کف صلاحیت را در نظر می گیرد بناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی دادن نباید براساس قومیت باشد

رأی دادن نباید براساس قومیت باشد