مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 11:152019-11-29سياسي

اغتشاشات اخیر ایران با هدف از بین بردن محور مقاومت ایجاد شد


امام جمعه قم با اشاره به نقشه آمریکا برای نابودی محور مقاومت، گفت: موضوع بنزین یک بهانه بود و دشمنان با اغتشاش بدنبال از بین بردن خط مقاومت در ایران و کشورهای اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به حوادث روزهای گذشته در کشور، اظهار داشت: مسئولان باید عمق رنج و درد طبقات محروم را که ممکن است از نان شب نیز محروم باشند درک کنند.

وی با بیان اینکه خط مردم از اغتشاشگران جداست، افزود: در عین حال باید به این مطلب نیز توجه داشت که مردم از شرایط اقتصادی رنج می برند که بخشی از این مشکلات ناشی از تحریم ها است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور بیان داشت: کنترل قیمت ها و انجام حمایت های لازم باید در این شرایط اقتصادی، در دستور کار مسئولان کشور باشد.

باید وابستگی خود را از خام فروشی نفت قطع کنیم وی افزود: وقایع روزهای گذشته در کشور نشان داد که ما باید وابستگی خود را از خام فروشی نفت قطع کنیم و باید همه در این زمینه همراهی داشته باشند و اگر اقتصاد ما بر پایه تولید داخل باشد شرایط بهتری خواهیم داشت.

آیت الله اعرافی افزود: مسئولان باید می توانند با تکیه بر تولید داخل و همچنین کنترل قاچاق و پیگیری فرارهای مالیاتی شرایط بهتری را برای کشور فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات اخیر ایران با هدف از بین بردن محور مقاومت ایجاد شد

اغتشاشات اخیر ایران با هدف از بین بردن محور مقاومت ایجاد شد