مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 09:252019-11-29اقتصادي

گوجه صدرنشین افزایش قیمت ها در یاسوج/ آژانس ها همچنان می تازند


خبرگزاری فارس یاسوج-داریوش بهنیا؛ استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان هایی است که وضعیت و شرایط بازار آن تابع و وابسته به وضعیت و شرایط بازار استان های بزرگ و همجوار همچون اصفهان و به خصوص فارس است.

بیشتر مایحتاج بازار استان و به خصوص شهر یاسوج مرکز استان به دلیل غیر مولد بودن از شیراز تامین می شود که فاصله میان این 2 مرکز استان چیزی حدود 180 کیلومتر است و قیمت برخی اجناس در یاسوج تابع نرخ کرایه ای است که کالا و اجناس را از شیراز تا یاسوج حمل می کند.

شیر در بازار یاسوج نایاب شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ با گشت و گذاری که در خیابان ها و مراکز عمده خرید و فروش این شهر مثل خیابان عمده فروشان و خیابان طالقانی و همچنین بلوار 60 متری شهر یاسوج داشتیم قیمت های 10 قلم کالا پیش و بعد از تغییر قیمت بنزین را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دادیم.

به همین منظور به اولین مکانی که سر زدیم فروشگاه عرضه لبنیات اعم از شیر، ماست و دوغ در انتهای خیابان شهید رستمی بود، فروشنده پیش از این که از او سوالی در خصوص قیمت ها داشته باشیم از نایاب شدن شیر در بازار شهر یاسوج خبر داد و گفت: چند روزی است که پس از گران شدن نرخ بنزین شیر در یاسوج کمیاب و به عبارتی نایاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوجه صدرنشین افزایش قیمت ها در یاسوج/ آژانس ها همچنان می تازند

گوجه صدرنشین افزایش قیمت ها در یاسوج/ آژانس ها همچنان می تازند