مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 12:052019-11-27اقتصادي

آغاز پرداخت خسارت سیل به کشاورزان چهارمحال و بختیاری


مدیرکل سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میزان خسارت وارده در سیل اخیر به کشاورزان استان 256 میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: 50 درصد خسارت سیل در بخش مردمی پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ذبیح الله غریب ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه های سازمان جهادکشاورزی در پرداخت خسارت به کشاورزان آسیب دیده در سیل فروردین ماه جاری، اظهار داشت: میزان خسارت وارده در سیل اخیر به کشاورزان استان 256 میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیرکل سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خسارت وارده به کشاورزان به صورت تسهیلات بلاعوض، ارزان قیمت با سود 4 درصد و بخشی نیز از طریق بیمه جبران می شود.

وی با بیان اینکه در گذشته خسارت وارده به کشاورزان در حوادث فقط با استمهال وام های کشاورزی صورت می گرفت، توضیح داد: پرداخت خسارت به صورت بلاعوض و وام بانکی برای اولین بار انجام می شود؛ چهارمحال و بختیاری جزو استان های اول در تصویب پرداخت خسارت سیل اخیر کشور قرار دارد.

برای پرداخت خسارت سیل در چهارمحال و بختیاری 4 هزار و 861 پرونده تشکیل شده است غریب ادامه داد: مصوبه دولت برای خسارات وارده به بخش کشاورزی در زمین دام، زراعت آبی، دیم، واحدهای دامداری، آبزی پروری و زیرساخت های کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت خسارت سیل به کشاورزان چهارمحال و بختیاری

آغاز پرداخت خسارت سیل به کشاورزان چهارمحال و بختیاری