مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 09:302019-11-27فناوري

حذف خودکار پیام به گروه های واتس اپ اضافه می شود؟


به نظر می رسد که واتس اپ قصد دارد آپدیت جدیدی را منتشر کند تا کاربران بتوانند در مکالمات گروهی، پیام های خود را به صورت خودکار و اتوماتیک حذف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واتس اپ به عنوان بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان، با انتشار نسخه بتا و آزمایشی ورژن 2.

19.

348 تصمیم گرفته است که برای تعداد محدودی از کاربران قابلیت حذف اتوماتیک پیام را برای ادمین گروههای این پیام رسان فعالسازی کند تا بدین ترتیب رضایت کاربران بیشتری را که بارها تقاضای افزودن این قابلیت را داشتند، به سمت و سوی خود جلب کند.

بر اساس گزارش وب سایت livemint، هنوز معلوم نیست که نسخه نهایی و رسمی واتس اپ که این قابلیت را برای کاربرانش به ارمغان می آورد، چه تاریخی منتشر و ارائه خواهد شد.

این اپلیکیشن از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می کند و از پروتکل های پیشرفته ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است.

این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال 2016 میلادی لقب پرکاربردترین پیام رسان جهان را گرفت.

واتس اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آن ها از سوی نهادهای دیگر قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف خودکار پیام به گروه های واتس اپ اضافه می شود؟

حذف خودکار پیام به گروه های واتس اپ اضافه می شود؟